با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

راهنمای آرایش برای عکاسی

 

راهنمای آرایش برای عکاسی

در این مقاله نکاتی را که برای گرفتن یک عکس خوب و یک  آرایش خوب باید رعایت کنید را به شما خواهیم گفت،در ادامه با همراه باشید تا عکس هایی را که میگیرد برای شما یاد آور بهترین خاطرات بوده و زیباییتان را چند برابر کند.

فلش و لنزی که از آن استفاده میکنید تاثیر زیادی روی چهر شما خواهد داشت :

در حالت عادی هیچ چیز نور روی صورت شما را بالا و پایین نمیکند ، به علاوه لنز دوربین با چشم واقعی و چیزی که جلوی آینه می بینید فرق می کند.

 

کرم پودر ، کانسیلر و پودر تثبیت :

آرایش مات با پوشش بالا پوست شما را صاف و یکدست نشان میدهد و جلوی برق اضافی را می گیرد . برای محو کردن لوازم آرایش از براش های مناسب استفاده کنید .

کرم پودر : با براش مخصوص آن را روی کل صورتتان که از قبل مرطوب کننده زده اید پخش کنید .

کانسیلر : اول کرم پودر و بعد کانسیلر ، بهتر است در اطراف بینی و قسمتهای تیره زیر چشم و خطوط خنده را با کانسیلر روشن تر کرده و به خوبی محو کنید .

پودر تثبیت : به صورت ملایم کمی پودر تثبیت را روی پیشانی ، وسط بینی و چانه بزنید .

 

فلش دوربین باعث دیده شدن جزئیات رنگ آرایش شما می شود و به همین دلیل کانسیلر شما باید همخوانی کامل با کرم پودرتان داشته باشد . برای اینکار بهتر از از براش مخصوص کانسیلر و یا بیوتی بلندر استفاده کنید .

 

ابروها :

ابروها باعث ایجاد ساختار در چشم های شما میشوند . ابروهای پر شما را جوان و شاداب تر نشان میدهد ، البته نباید دراین امر زیاده روی کنید و باید از خط طبیعی خود ابرو برای کشیدن آن کمک بگیرید .از مداد ابرو برای ایجاد خطوطی شبیه ابروها استفاده کنید.

از زیر ابرو شروع کرده و به سمت بالا بروید و هر چقدر به نوک ابرو می رسید سعی کنید حالتی آمبره ایجاد کرده تا ابروها در عکس طبیعی تر جلوه کنند.

 

سایه :

با استفاد از سه رنگ ( خنثی ، تیره ، هایلایتر ) میتوانید چشم های خود را بزرگتر و زیباتر جلوه بدهید .با یک شکل کلاسیک مشخص شروع کرده و رنگ خنثی را روی پلک بالا بزنید ، سپس با سایه تیره خط پلکتان را مشخص کنید و سپس در گوشه داخلی و زیر استخوان ابرو کمی هایلایتر اضافه کنید .اگر پلک شما بدون کشیدن خط پلک زیباتر میشود ، از سایه تیره تر در گوشه بیرونی استفاده استفاده کنید و از ساختار استخوان خود به عنوان راهنما کمک بگیرید. از سایه های نزدیک به تناژ رنگی پوست خود در قسمت روی پلک و از براش های پرپشت استفاده کنید .

برای قسمت خط پلک از رنگی تیره تر استفاده کنید تا به چشم های خود بعد بیشتری بدهید .شما میتوانید اول آن را روی گوشه بیروتی چشم زده و سپس روی خط پلک بکشید .حتما با براش محو کننده سایه ها را ترکیب کنید تا مشخص نباشد کجا شروع و در کجا تمام میشوند .

 

خط چشم :

خط چشم یک قاب برای چشم های شما درست میکند .

برای اینکار از یک براش کوچک و باریک استفاده کرده تا بتوانید خطی نزدیک به خط رویش مژه هایتان بکشید . اگر پلک شما صاف است میتوانید در حالتی که چشمها باز هستند خط چشم خود را بکشید .هر چقدر خط چشم شما به خط رویش مژه ها بیشتر بوده و خط باریک تر باشد بهتر است . با یک شکل کلاسیک شروع کرده و سپس خط چشم های مختلف را امتحان کنید .

 

مژه مصنوعی :

 

این مژه ها چشم ها را بزرگتر نشان خواهند داد ، به همین دلیل همه سلبریتی ها در فرش قرمز از مژه مصنوعی استفاده میکنند.اول روی مژه های بالا و پایین از ریشه تا نوک را ریمل بزنید و در صورت نیاز تکرار کنید ، حالا وقت آن رسیده که از مژه مصنوعی استفاده کنید . یک لایه چسب نازک زده و مژه را از گوشه بیرونی به سمت داخل بچسبانید و به آرامی به نوک انگشت آنها را روی مژه های خودتان فشار بدهید .ترفند استفاده از چسب مژه این است که اول اجازه بدهید کمی خشک شود .

 

کانتور :

هایلایتر : از هایلایتر باید در قسمت بالای گونه ها ، نوک بینی و گوشه داخلی پلک استفاده کنید .برنزر: این محصول را باید روی خط فک ، شقیقیه ها و کناره های بینی و زیر گونه ها بزنید .

رژگونه : بعد از هایلایتر از یک رژوگونه با رنگ طبیعی استفاده کنید تا بعد بیشتری به گونه های خود بدهید .حتما این محصولات را با هم محو کنید .برای استفاده از برنزر میتوانید از یک براش فن مانند استفاده کنید .

 

رژلب :

در عکس ها باید لبهایی متعادل ، قرینه و اشباع شده داشته باشید . از براش لب استفاده کرده و رژ را روی لبها فشار بدهید و بیشترین پوشش را ایجاد کنید .یکی از رنگ های محبوب رنگ نود است که البته تنوع زیادی دارد و شما باید رنگ نود مناسب خودتان را پیدا کنید .

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش