با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

ترفندهای آرایشی برای گرفتن عکس های بینظیر

 

ترفندهای آرایشی برای گرفتن عکس های بینظیر  

در این مقاله ما برای شما بهترین ترفندهای آرایشی برای گرفتن عکس های بینظیر را گرداوری کرده ایم که با انجام دادن آنها عکسهایی ماندگار خواهید گرفت.

بیس خود را آماده کنید

قبل از استفاده از کانسیلر و کرم پودر بهتر است اول از یک مرطوب کننده خوب برای آماده کردن پوستتان استفاده کنید. این به معنی تغییر روتین مراقبت پوستی شما نیست . بلکه قبل از آرایش باید مراقبت پوستی خود را مثل همیشه به جا بیاورید . دو روز قبل از گرفتن عکس های حرفه ای میتوانید  پوست خود را پاکسازی کرده و از ماسک های مرطوب کننده استفاده کنید . اگر این پاکسازی جوش ها را از بین برده و شما را آماده خواهد کرد .سپس از یک پرایمر خوب استفاده کنید . یک لایه پرایمر را روی کل صورت و در صورت امکان زیر چشم ها بزنید و به سمت خط فک و گردنتان محو کنید .

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

کرم پودر بی عیب و نقص

در این مرحله بهتر است از یک کرم پودر عالی که مناسب عکاسی باشد استفاده کنید . همینطور بهتر است این کرم پودر لایه به لایه اضافه شود تا حالت غیر طبیعی به پوست شما ندهد .

بعد از کرم پودر از کانسیلر برای پوشش جوش های کوچک و تیرگی های پوست استفاده کنید . یک کانسیلر با آندرتون زرد میتواند چنین ایراداتی را به خوبی بپوشاند . کانسیلر شما باید به رنگ پوستتان نزدیک باشد.

برای ایجاد بعد بیشتر از برنزر استفاده کنید و کمی روی شقیقه ها ، خط فک و زیر استخوان گونه و اطراف بینی بزنید . به خوبی برنزر را محو کنید .

اگر دوست دارید سرخی طبیعی در عکس داشته باشید کمی رژگونه بزنید . یک رژ کرمی یا ساتن این امکان را میدهد که کمی رژگونه پودری به آن اضافه کنید . شاید به نظرتان این همه رنگ زیاد باشد ولی این را بدانید که دوربین رنگ آرایش شما را کمتر خواهد کرد . حسابی بعد از استفاده از رژگونه رنگها را محو کنید .

بالای رژگونه خود کمی هایلایتر بزنید ، همینطور میتوانید از این محصول در وسط بینی و گوشه چشم ها نیز استفاده کنید.

بعد از آرایش گونه از پودر تثبیت استفاده کرده و مراقبت باشید در استفاده از پودر زیاده روی نکنید تا پوستتان حالت گچی به خود نگیرد.

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

چشم های خود را نشان بدهید

چشمان شما باید نقطه توجه در عکس باشند برای اینکار مجبور نیستید زیاد آرایش کنید چراکه گاهی آرایش زیاد باعث مخفی شدن چشم هایتان میشوند . تنها کافیست از سایه های متعادل ، ریمل و خط چشم استفاده کنید . در ابتدا باید سایه مناسب را پیدا کرده و رنگی را انتخاب کنید که به رنگ چشم و سبک شما بیاید ، این را هم در نظر داشته باشید که رنگهای مات برای عکاسی مناسب تر هستند . بهترین کار این است که یک سایه تک رنگ را تا خط پلک پخش کنید و کمی هایلایتر در گوشه داخلی چشم و زیر استخوان ابرو بزنید .

خط چشم شکل چشم های شما را بیشتر نشان میدهد ولی نباید در کشیدن آن نیز زیاده روی کنید . یک خط ساده را در امتداد و نزدیک خط رویش مژه ها بکشید و اگر دوست دارید کمی آن را دنباله دار کنید ولی از کشیدن خط چشم گربه ای و یا مدل های دراماتیک دیگر اجتناب کنید .برای تکمیل آرایش چشم خود از ریمل حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید .در نهایت زیر چشم خود را با استفاده از یک گوش پاک کن تمیز کنید تا سایه و یا پودری روی آن نریخته باشد .

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

مشخص کردن لبها

لبها زیر مانند سایر قوانین آرایش عکاسی بوده و نباید در آن زیاده روی کرد . اول خط لب بکشید ، این خط لب باید خنثی و یا نزدیک به رنگ لبهای خودتان باشد . سپس کل لب را با خط لب پر کنید .

سپس میتوانید از یک برق لب روشن ، رژ لب و یا هر دو استفاده کنید . بهترین رنگ ها برای عکاسی رنگ ها روشن تا متوسط در طیف های صورتی  وهلویی هستند .سپس کمی برق صورتی در وسط لب زده و آن را به سمت بیرون محو کنید .حتما بعد از آرایش لبهایتان را در آینه نگاه کنید و اگر بیش از اندازه محو و یا تیره هستند دوباره آن را آرایش کنید.

 

روز عکاسی نباید برای اولین بار ترندها و سایه های جدید را امتحان کنید . حتما صورت خود را از روز قبل اصلاح کنید تا قرمزی و التهاب نداشته باشد.اگر اشتباهی ابروهای خود را زیاد برداشته اید نگران نباشید ، میتوانید ابروها را با سایه پودری و یا مداد ابرو پر کنید ، ولی باید سعی کنید این کار را با خطوط به سمت بالا به شکلی طبیعی انجام دهید .

موقعیت عکاسی را از قبل در نظر بگیرید ، اگر قرار است بیرون از خانه عکاسی کنید ،آرایشتان  را به خوبی بررسی کنید تا ببینید در نور طبیعی هم خوب به نظر میرسد. همینطور از میست های آبرسان در هوای گرم استفاده کنید و اقلام ضروری آرایشی را با خود به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز آن ها را تمدید کنید.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش