با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

ترفند های آرایشی برای عکس گرفتن

 

11 ترفند آرایشی برای این که عکسهای زیبایی از خود بگیرید .

در این مقاله 11 ترفند آرایشی برای اینکه عکس های زیبایی را از خود بگیرید به شما معرفی خواهیم کرد تا با الهام گرفتن و اجرای این روش ها عکس هایی ماندگار بگیرید.در ادامه یا ما همراه باشید.

پوست خود را آماده سازی کنید

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

مرطوب کننده را فراموش نکنید چون پوست شما را تازه و باطراوت نشان میدهد . کمی پرایمر بزنید چون پرایمر خوب خطوط و منافذ را مخفی کرده و ماندگاری آرایش شما را چند برابر میکند . در ضمن خستگی صورتتان را نیز کمتر نشان میدهد.

 

اس پی اف را فراموش کنید !

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

اگر قصد دارید عکاسی با فلاش کنید نباید از ضد آفتاب و محصولات حاوی اس پی اف استاده کنید چرا که باعث بازتاب نور شده و عکستان را خراب میکند.

 

 

کرم پودر یکدست

ترفند های آرایشی برای عکس گرفتن

 

این نکته خیلی واضح است کرم پودر شما باید همرنگ صورت و گردنتان باشد . اگر گردن و صورتتان تفاوت رنگ دارند میتوانید از رنگ تیره تر برای یکدست کردن آنها استفاده کنید . این تفاوت ها شاید به صورت معمول مشخص نباشد ولی در عکاسی حتما خودشان را نشان میدهند.

 

کانسیلر را فراموش نکنید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

عکاسی با فلاش تیرگی زیر چشم ها را بیشتر نشان میدهد بنابراین فراموش نکنید زیر چشم هایتان کانسیلر بزنید . این کانسیلر باید دو یا سه درجه روشن تر از پوست خودتان باشد نه بیشتر . اگر کانسیلرتان خیلی روشن است میتوانید کمی آن را با کرم پودرتان مخلوط کنید .

 

 

کانتور و هایلایت

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

 

شاید هر روز صورتتان را کانتور نکنید ولی این کار تغییری اساسی در عکاسی شما ایجاد میکند . کمی برنزر پودری و یا سایه کانتور را زیر استخوان گونه و اطراف پیشانی بزنید . سپس آن را با بقیه آرایش خود محو کنید . هودا بیوتی میگوید ” کانتور صورت شما را زنده میکند  و به آن بعد میدهد و شما میتوانید صورتتان کوچک ، بزرگ و یا پیشانیتان را کوتاه و بلند کنید ”  سپس کمی هایلایت براق بردارید و بالای استخوان گونه و پل بینی را هایلایت کنید .

 

از پودر تثبیت کننده استفاده کنید

 

 

ترفند های آرایشی برای عکس گرفتن

 

 

با این ترفند به آرایشتان اجازه ریختن ندهید . شما میتوانید ناحیه تی صورت ، پیشانی ، زیر چشم و هر جایی که چرب میشود را با پودر تثبیت فیکس کنید .

 

 

 

محصولات مات را با هم ترکیب و محو کنید

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

از رژگونه ، برنزر  و کرم پودری استفاده کنید که براق نباشند . در غیر این صورت پوستتان حالتی چرب مانند در عکس خواهد داشت . همینطور محو کردن محصولات مات خیلی ساده تر است و پوست شما را بی عیب و نقص نشان میدهد .

 

یکم زیاده روی کنید

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

عکاسی با فلاش حدود 20 درصد از رنگ آرایش شما را کاهش میدهد . بنابراین میتوانید کمی در رنگ رژگونه و برنزر خود زیاده روی کنید تا بیشتر در عکس دیده شوند. همینطور باید مژه هایتان را حسابی به ریمل آغشته کنید و چند لایه بیشتر از حالت طبیعی بزنید یا از مژه مصنوعی استفاده کنید .

 

 

 

ابروهای خو د را بکشید

 

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

این کار صورت شما را جوان تر نشان خواهد داد به همین دلیل همیشه قبل از عکاسی ابروهای خود را پر کنید .

 

از زدن رژ لب نود اجتناب کنید

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

یک ترفند آرایشی دیگر این است که اگر دوست دارید لبتهایتان رنگی طبیعی داشته باشند بهتر است به جای رنگ های نود از رنگ های صورتی استفاده کنید تا صورتتان در عکس بیحال نباشد . برای اینکه لبهایتان خشک نباشد از بالم لب روی رژتان استفاده کنید .

 

سلفی بگیرید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

قبل ازاینکه از خانه بیرون بروید با فلش دوربین گوشی سلفی بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز خوب و عالی است و عکاسی خوبی پیش رو خواهید داشت .

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش