با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

 

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

بسیاری از مجلات مد و زیبایی دنیا ، پیش از آغاز سال نو نظرات و پیش بینی هایشان در مورد المانهای مد و فشن و همچنین ترندهای زیبایی را در قالب مقالات و مطالب متنوعی منتشر می کنند.در سالی که  برابری جنسیتی در خط مقدم بحث و گفتگوهای روز قرار گرفته است ، جای تعجب نیست که در دنیای مد و آرایش هم پیام قدرت زنان از طریق لب های قرمز ، مدل ها موی جسورانه و خط چشم الهام گرفته شده از سبک پانکی خودش را نشان بدهد. این فصلی است پر از ریمل های الهام گرفته شده از دهه 60 و سایه های اکلیلی که نشان میدهد قرار است در سال جدید بدرخشید .در این مقاله به شما خواهیم گفت که ترندهای زیبایی امسال چه چیزهایی هستند،با ما همراه باشید.

موهای مرتب

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

در فشن شوی الکساندر وانگ نمایشی از مدل موی دهه 80 در کنار کلکسیون های شسته رفته نمایش داده شد . به همین شکل این زیبایی شیک در کلکسیون های دایان لی و توگا هم به چشم می آید .

جمع کردن و بستن موها در بالای سر (اکسسوری فراموش نشود)

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

چیزیکه در تمام فشن شوهای امسال مشهود بود مدل موهای گوجه ای بود که مانکن ها از آن استفاده میکردند. البته این مدلها همیشه با اکسسوری های شیکی مانند کلیپس های شنل ، تل های فنری و غیره جلوه ای خاص تر می گیرند

پینت باکس برایتس

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

درست است که داریم در مورد آرایش قیل از بهار صحبت می کنیم ولی این آرایش هم مجبور نیست خالی از رنگهای جسورانه و جیغ باشد . سایه پینت باکس در فشن شو برندهای معروفی مانند پرادا به چشم می خورد . همین طور یکی از ترندهای جالب خط چشمهای هماهنگ با عینک های زرد ، صورتی و قرمز برند دیور است .

دیجیتال

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

اگر تصور میکردید که اکلیل از مد رفته باید بگم که سخت در اشتباه هستید . آرایشهای براق واقعا به دنیا مد برگشته اند. ادیتور سرشناس مجله vogue ول گارلند کسی است که این ترند را خلق کرده است . از پیشانی براق گرفته تا لبهای پوشیده شده با اکلیل همه از ترندهای جذاب این سال جدید هستند ولی اگر آرایش ساده دوست دارید هم میتوانید تنها به برق طلایی روی گونه ها بسنده کنید .

مژه های حجیم

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

برای آرایش سال نو بهتر از مصرف ریملتان را چند برابر کنید چرا که مژه های بلند و حجیم اکنون تبدیل به یک ترند شده و تمامی برندهای معروفی همچون ژیونچی ، ولنتینو و دیوید کوما آن را در فشن شوهای خود به نمایش کشیده اند  .

لبهای قدرتمند

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

با توجه به اهمیتی که مسئله برابری جنسی دارد امسال تولید کنندگان و طراحان تصمیم گرفته اند تا انواع رژ لبهای قرمز را روانه بازار کنند.

.

ترند پوست

امسال تمرکز خیلی از فشن شوها روی پوست مدل هایشان بود . به جای استفاده از لایه ها کرم پودر و کانسیلر و پودر آرایشگران سعی میکنند تا با استفاده از مرطوب کننده ، پرایمر و کرم ها یک پوست طبیعی براق و سالم را نمایش بدهند.

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

یاغی

ترندهای زیبایی امسال حال و هوای یاغی گری را دارد به شکل آرایش چشم الهام گرفته شده از سبک موسیقی پانک و مدل موهای دهه 80 انگلیسی خودش را نشان میدهد .

ترند رنگ مو : موهایت را قرمز کن

ترندهای زیبایی امسال چه هستند؟

چشم گیر ترین رنگ موی امسال که همخوانی زیادی هم با فصل پاییز و زمستان دارد رنگ براق و جسورانه قرمز است .

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش