با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

10 ترفند آرایش مناسب عکاسی برای مبتدی ها

 

 10 ترفند آرایش مناسب عکاسی برای مبتدی ها

آرایش های معمولی که ما در طول روز استفاده میکنیم با آرایشی که برای عکاسی نیاز داریم فرق دارد و نداشتن اطلاعات کافی از این شیوه آرایشی میتواند ظاهر ما را بیروح و گاهی بد کند .در این مقاله 10 ترفند آرایش مناسب عکاسی برای مبتدی ها را برای شما جمع اوری کرده ایم که به رعایت آنها عکس هایی زیبا و یه باد ماندنی بگیرید،با ما همراه باشید.

 

1-برای نشان دادن همه رنگ ها باید از نور طبیعی استفاده کنید

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

 

 

نور مصنوعی رنگ پوست ، مو و آرایش شما را تغییر میدهد و اگر از آن به درستی استفاده نشود میتواند شما را غیر واقعی نشان دهد .

پیشنهاد ما به شما این است که از نور طبیعی برای عکاسی استفاده کنید این نور تمام رنگ های آرایش شما را به زیبایی نمایش داده و دسترسی به آن نیز خیلی راحت است .

برای دسترسی نامحدود به نور طبیعی میتوانید در محیط آزاد عکاسی کنید . البته این نور باید نرم و ملایم باشد تا باعث درخشش صورت شما شود .

2-از رنگ های جسورانه و جیغ استفاده کنید تا نور آرایش شما را محو نکند

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

 

شما میتوانید دو عکس بالا را با هم مقایسه کنید ، در عکس دوم صورت مدل جلوه بیشتری دارد و دلیل آن هم رژ لب قرمزی است که از آن استفاده کرده ، این رژ لب حالتی جوان و زیبا به صورت او داده است و استفاده از ریمل و رژ لب روشن همیشه برای عکاسی کافی نیست .

از امتحان رنگ های جسورانه نترسید ، این به معنای رژ لب سبز زدن و یا استفاده از سایه قهوه ای تیره نیست تنها کافیست آرایش شما کمی شدید تر از آرایش همیشگیتان باشد .

عکاسان به این دلیل از آرایش تیره استفاده میکنند که دوربین معمولا حالتی محو کننده داشته و تاثیر رنگ ها در عکس کم میشود .

3-برای عکس های پورتره طبیعی از کرم پودرهای غلیظ و ماسیده اجتناب کنید

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

کرم پودر غلیظ و ماسیده به راحتی در عکس قابل مشاهده است ، شما نباید روی صورت مدل خود زیاد کرم بزنید تا بافت پوست او خوب به نظر برسد .

از کرم پودر و کانسیلر حرفه ای استفاده کنید ، این مواد باید به شکلی باشند که روی تمام منافذ را نگیرند ، مدل شما باید طبیعی به نظر بیاید .

گاهی یک پوست بیش از اندازه صاف عکس را غیر طبیعی جلوه میدهد و عکاسی شما باید ویژگی های سوژه شما را به خوبی نشان داده و نباید آن را مصنوعی کند .

4-از مژه مصنوعی برای بزرگ کردن چشم ها استفاده کنید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

اکثر عکسهای آرایشی روی چشم و لبها تمرکز میکنند و شما میتوانید با کمک مژه های مصنوعی هر چشمی را زیبا و بزرگ نشان بدهید .

البته مراقبت نوع مژه ای که استفاده میکنید نیز باشید . به طور مثال ، مژه های پر گاهی چشم ها را سنگین نشان میدهند و در چنین شرایطی بهتر است از مژه های تک استفاده کنید .

 

5-با نشان دادن بافت پوست و کک و مک پورتره ای واقعی بسازید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

خیلی از عکاسان حرفه ای سعی میکنند تا لک های مادرزادی و کک و مک ها را در عکس خود ثبت کنند . بافت طبیعی پوست آرایش شما زیباترمیکند. شما حتی میتوانید از مداد ابرو و خط چشم برای پر رنگ تر کردن این لک ها استفاده کنید .

همینطور میتوانید از فیلتر High pass فوتوشاپ استفاده کرده و با ساخت یک لایه دوپلیکیت ، از منو Filter > Other > High Pass آن را انتخاب کرده و رادیوس آن را روی 7 بگذارید .

Layer mode  را روی Soft light گذاشته و یک filter inverted  را با کلیک روی آیکون Layer mask در حالیکه کلید انتخاب را نگه داشته اید ایجاد کنید . نتیجه نهایی شما باید اینگونه باشد .

 

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

سپس میتوانید از یک براش برای رنگ کردن قسمتهای که دوست دارید تیره تر شوند استفاده کنید .

6-لباسی را انتخاب کنید که با آرایشتان همخوانی داشته باشد

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

برای اینکه عکس شما خوب بی افتد باید از نزدیک از مدل خود عکاسی کنید . حتی اگر روی لباس او هم زوم نکنید گاهی بخشی از آن در عکس قابل مشاهده است . به این منظور پیشنهاد میکنیم به این لباس دقت کنید .

یکی دیگر از ترفندهای  آرایش مناسب عکاسی لباس شما باید با آرایش جسورانه و غلیظ و یا طبیعی همخوانی داشته باشد . گاهی استفاده از لباسی که از رنگ های زیادی در آن استفاده شده میتواند بافت ها را خراب کند . همینطور مراقب باشید لباس مدلتان آرایشش را تحت شعاع قرار ندهد.

 

7-برای جلوگیری از چرب شدن صورت مدلتان میتوانید از پودر استفاده کنید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

ژست گرفتن و لباس عوض کردن گاهی باعث عرق کردن مدل میشود . شاید این عرق زیاد نباشد ولی در عکس مشخص میشود به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از پودر تثبت استفاده کنید تا این اثر را از بین ببرید و حالتی مات به پوست بدهید .

شاید فکر کنید کمی برق عکس را سالم و درخشان نشان بدهد ولی بهتری است از هایلایتر برای اینکار استفاده کنید .

8-برای مخفی کردن حلقه های تیره زیر چشم ازریفلکتور استفاده کنید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

 

خیلی ها حلقه های تیره ای زیر چشم خود دارند که مانند عرق در عکس دیده میشود ، با وجود اینکه مجبور نیستید همه آن را مخفی کنید میتوانید با مقدار کافی کانسیلر به شکلی که صورت مدلتان مصنوعی نشود آن را محو کنید .

البته یک گزینه بهتر برای یک  ترفند آرایش مناسب عکاسی استفاده از ریفلکتور است که اگر در زاویه ای مناسب از صورت قرار بگیرید میتواند صورت شما در درخشان کرده و سایه ها را مخفی کنید .

ریفلکتورها در رنگ های مختلف طلایی و نقره ای در بازار وجود دارند . البته میتوانید با استفاده از ورق فویلی هم آن را بسازید .

9-از لوازم آرایش براق استفاده نکنید

 

 10 ترفند آرایش مناسب عکاسی برای مبتدی ها

لوازم آرایش براق دوست داشتنی و محبوب هستند ولی به درد عکاسی نمیخورند . اگر نور زیادی در اطراف مدلتان وجود داشته باشد آرایش براق شما بیشتر آنها را بازتاب کرده و مدل تان دیگر دیده نمیشود.

همینطور پیشنهاد میکنید در استفاده از هایلایتر و رژ لب براق نیز دقت کنید .

10 – در حین عکاسی آرایش را تمدید کنید

مجله آنلاین آرایشی بهداشتی

صرف نظر از فصلی که در آن عکاسی میکنید آرایش مدل شما کم کم حالت اولیه خودش را از دست میدهد به همین دلیل بهتر است در حین عکاسی چند بار آن را تمید کنید .

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش