با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

توصیه هایی برای استفاده از ریمل رنگی

 

توصیه هایی برای استفاده از ریمل های رنگی

آرایش چشم با استفاده از ریمل های رنگی باعث تغییر و تنوع در روند آرایش می شود ، اگر تا به حال در هنگام آرایش چشم به سمت استفاده از ریمل های رنگی نرفته اید و یا به تازگی استفاده از آن ها را شروع نموده اید، هیچ زمانی بهتر از حالا نیست تا با این مورد بیشتر آشنا شوید. جدا از تمامی این موارد، اگر میکاپ و آرایش یک مورد هیجان انگیز و سرگرم کننده نیست، پس چه می باشد؟ آیا این هیجان انگیز بودن به ایجاد تنوع ارتباط ندارد؟ در این مقاله رنگ توصیه هایی برای استفاده از ریمل های رنگی برای شما خواهیم گفت تا چهره تان زیباتر شود.

توصیه هایی برای استفاده از ریمل رنگی

توصیه هایی برای استفاده از ریمل رنگی

1.رنگ ریملی را برگزنید که با استفاده از خط چشمی که سایه آن تیره تر از خود ریمل است، برجسته دیده شود.

بنفش و ارغوانی با چشم های سبز و قهوه ای سازگاری بالایی دارد؛ رنگ آبی به خصوص آبی بیبی یا کودکانه و سبز با چشم های فندقی، مطابقت عالی را به نمایش می گذارد.

توصیه هایی برای استفاده از ریمل رنگی

برای این که ریمل رنگی را بیشتر در میکاپ چشم خود برجسته نشان دهید، سعی کنید رنگی را غیر از مشکی برگزینید که روی نوک مژه های تان به کار می برید تا بسیار قابل مشاهده تر باشد.

زمانی که ریمل های رنگی را به تنهایی به کار می برید، به اندازه کافی شگفت انگیز بوده و تنوع ایجاد می کند، اما زمانی که با یک خط یا سایه پر رنگ همراه باشد، می تواند تاثیر فوق العاده تری روی زیبایی میکاپ چشم شما داشته باشد، البته اگر احساس می کنید که آرایش تان غلیظ می شود، می توانید از هر سه مورد به صورت همزمان استفاده نکنید.

توصیه هایی برای استفاده از ریمل رنگی

اندکی به مژه های خود توسط ریمل متالیک، درخشانندگی ببخشید تا نمای عالی در شب داشته باشد.

برای داشتن ظاهر منحصر به فرد که مخصوص خود شما می باشد، می توانید دو رنگ ریمل را میکس کرده و استفاده کنید، البته دقت داشته باشید که رنگ های مطابق و هماهنگی داشته باشند. هم می توانید به صورت دو لایه روی مژه های خود استعمال کنید، هم می توانید نیمه پایین مژه را با یک رنگ و نوک مژه را با رنگ دیگری آرایش نمایید.

اگر می خواهید تا ریمل با تن رنگ تیره تر و نزدیک به مشکی استفاده کنید (از طرف دیگر، می خواهید تنوعی هم به رنگ ریمل خود بدهید) از یک رنگ تیره تر مانند بنفش و یا سبز به کار ببرید و یا تنها به انتهای مژه های خود بزنید.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش