با سابقه ترین مجموعه زیبایی از سال 1380 در کرج

گریم و میکاپ عروس ،  رنگ و مش مو ، شینیون مو ، کراتینه مو ، کوپ و کات مو ، اکستنشن مو ، خدمات جوانسازی و زیبایی پوست ، رنگ و لایت مو، احیا و کراتین، فیبروز و میکروپیگ منتیشن، خدمات کامل ناخن، پاکسازی پوست، میکاپ تخصصی، کاشت و اکستنشن حرفه ای مژه، شنیون، وکس و اپیلاسیون و اصلاح ابرو و صورت،  نانو کراتین گلد (بوتاکس مو)، میکروبلیدینگ ابرو ، لیفت و لمینت مژه و خدمات ناخن ، ارائه هزاران طرح منحصر به فرد و جذاب، در قالب طراحی، مانیکور و پدیکور ، خدمات کاشت ناخن با جدید ترین متریال موجود که ضد آب، ضد حساسیت و آنتی باکتریال  و بدون هیچ گونه عوارض جانبی 

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

 

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

رویکرد مناطق مختلف به زیبا بودن با یکدیگر فرق میکند،در انسان گرایش به جمال و زیبایی، وجود دارد. انسان ها می خواهد زیبا باشند و تعریف آنها از زیبایی هر چند در بسیاری از موارد مشترک است ولی در نقاط مختلف این کره خاکی و در هر کشوری معیارهایی مد نظر است ، در این مقاله دلایل و معیارهای زیبایی 5 کشور جهان به شما معرفی می شود.

انگلیس :

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

انگلیسی ها معمولا به سرعت از ترندهای زیبایی و مراقبت پوست آگاه شده و سریعا آنها را به کار میگیرند ولی فرق آنها با کشورهای دیگر این است که بیشتر این مراقبتها را در خانه انجام میدهند .

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

یکی از مراقبتهای محبوب خانم های انگلیسی استفاده از آب میسلار است که یک روش پاکسازی ملایم فرانسوی به حساب می آید و با استفاده از ذرات ریز روغن آلودگی ، چربی و آرایش را از روی پوست پاک میکند. آب و هوای این منطقه متنوع است و همین مراقبتهای پوستی را سخت و منحصر به فرد میکند. به عنوان مثال در اسکاتلند رطوبت و همچنین باد زیادی وجود دارد و خانم های از خشکی و درخشش کم پوست خود شکایت میکنند. همینطور آفتاب کمی در انگلیس وجود دارد و خانم ها از اینکه بعد از مسافرت به مناطق آفتابی دچار لک های قهوه ای رنگ میشوند تعجب میکنند. یکی از راه های مبارزه با این مشکلات استفاده از محصولات حاوی آنتی اکسیدان و لایه بردارها  برای مبارزه با صدمات محیطی است . همچنین استفاده از لیزر IPL هم برای رفع مشکل پیگمنتیشن در بین زنان انگلیسی محبوبیت زیادی دارد.

فرانسه : زیبایی طبیعی

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

معیارهای زیبایی از نظر زنان فرانسوی بیشتر حالت ذهنی دارد تا فیزیکی . آنها باور دارند که کامل بودن امکان پذیر نیست و خوبی و بدی این قضیه را میپذیرند. آنها دوست دارند پوستی درخشان و بدون آرایش داشته باشند و برای همین نرمی ، درخشش و پاکی پوست بیشتر از خطوط و تیرگی برایشان اهمیت دارد .

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

 تمرکز آنها بیشتر روی بافت و حسی کلی پوست است تا مشکل پیری و برای اینکار سعی میکنند یک سبک زندگی متعادل را حفظ کنند.  آنها از مرطوب کننده های زیادی استفاده میکنند . و روزانه این مراقبت سه مراحله ای که شامل پاکسازی با شیر پاککن ، لوسیون و تونر برای پاکسازی کامل تر و در نهایت استفاده از مرطوب کننده و سرم را تکرار میکنند.

 برزیل :

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

خانم های برزیلی همیشه برنزه هستند و لباسهای آنها به گونه ایست که همیشه دست و پاهایشان در معرض تابش نور خورشید قرار دارد . اکثر آنها به دنبال مراقبت های مخصوص کل بدن مانند بادی کانتورینگ و لیپوساکشن هستند . همینطور از سه قانون زیبایی و  معیارهای زیبایی در برزیل رژیم سالم ، ورزش روزانه و مراجعه به متخصص پوست برای اعمال زیبایی پیروی میکنند. این اعمال زیبایی شامل تزریق هیالورونیک اسیدها برای پر کردن صورت و لیپورتراپیک ها برای از بین بردن چربی اضافه  می شود . یکی از قوانین جالب برزیلی این است که پزشکان پوست نمیتوانند محصولات زیبایی خاص خود را داشته باشند بنابراین دستور ساخت فرمول های مختلف را به پزشکان خود داده و این دستور در داروخانه ساخته میشود. این فرمول ها میتواند شامل همه موارد پوستی مانند کرم شب و سرم مخصوص باشد . همینطور ماساژ تخلیه لنفاوی که به جمع شدن آب و مبارزه سلولیت کمک میکند نیز در برزیل خیلی محبوب می باشد.

فنلاند : سادگی

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

زنان ساکن کشورهای شمال اروپا در معرض آب هوایی متغییر شامل طوفان های سرد و روزهای 18 ساعته قرار میگیرند و چاره ای جز جدی گرفتن مراقبتهای پوستی خود ندارند. البته رویکرد آنها به این مراقبتها خیلی منطقی است ، آنها از کرم های صورتی که بوی کم دارد و مناسب پوست های حساس هستند استفاده میکنند و برای بدنشان از چند محصول مختلف استفاده نمیکنند. آنها حواسشان به اشعه مضر آفتاب هست و محصولات ضد پیری را جدی میگیرند. محصولاتی که در این منطقه یافت میشود به دلیل آب و هوایی که دارد همه شامل مرطوب کننده های قوی و غنی هستند . سونا بین این خانم ها محبوبیت فراوانی دارد همانطور که در گذشته نیز از آن برای پاکسازی ذهن و تازه کردن روح استفاده میکردند.

روسیه :

نگاهی به دلیل و معیار زیبایی در 5 کشور

وقتی در مورد معیارهای زیبایی در روسیه صحبت میکنیم چیزی به نام رویکرد حداقلی وجود ندارد ، روسها عاشق کلماتی مانند پرزرق و برق و عجیب و غریب هستند و همیشه بهترین و گران ترین محصولات مراقبت پوست را خریداری میکنند. به دلیل آب و هوای سردی که روسیه دارد آنها مجبور هستند که همیشه از کرم های فوق العاده قوی و غنی استفاده کنند. یکی از چالش های مراقبت پوستی در روسیه نگه داشتن حجم صورت ، جلوگیری از لک و مشکلات رنگدانه ای است . خانم های روسی صورتهایی گرد و پر با لبهایی گوشتی دارند و به رنگ پوست روشن خود افتخار کرده و مشکلات مربوط به هایپرپیگمنتیشن را خیلی جدی میگیرند. به همین دلیل مزوتراپی و روش های هومیپاتیک محبوبیت زیادی در این کشور دارد . همچنین ماسک های خانگی روسی که از زرده تخم مرغ و عسل ساخته میشود نیز تاثیری عجیب و غریب روی پوست و مو دارد.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
درخواست آنلاین خدمات
مشاوره تلفنی رایگان

ثبت

بوی باران پیغام شما را دریافت کرد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش